Warsztaty grupowe

Efektywna obsługa klienta

Efektywna obsługa Klienta w Zakładzie fryzjerskim i salonie kosmetycznym.
Dzisiejsze czasy nie są łatwe dla właścicieli salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Coraz bardziej świadomy klient, który zmienia usługodawców jak rękawiczki wymaga większej troski i uwagi.
Już nie tylko jakość usługi liczy się na rynku. Ważne stało się odpowiednia i efektywna opieka około sprzedażowa. Za tym określeniem stoi kontakt i obsługa klienta przed wykonaniem usługi oraz utrzymanie dobrych relacji pomiędzy kolejnymi wizytami.
Prowadzisz salon kosmetyczny i/lub fryzjerski i potrzebujesz nowych klientów ?
Może stali klienci powoli odchodzą ?
Skorzystaj z doświadczenia najlepszych w branży.
Dowiedz się jakie techniki pozyskiwania i utrzymywania klientów dają najlepsze efekty.
Tematy szkolenia.
Rola klienta w tworzeniu sukcesu Twojego zakładu,
Zasady komunikacji z klientem,
Sprzedaż usług, gdzie początek a gdzie koniec,
Obsługa klienta po sprzedaży usługi, dlaczego jest zyskowna,
Marketing szeptany- co i jak powinni mówić o twoim salonie klienci.
Zamień słowa na czyny, trening nabytych umiejętności.

Po co Ci to szkolenie?
Sektor usług kosmetyczno-fryzjerskich jest bardzo zagęszczony.
W Bielsku szacuje się około 1.4 salonu fryzjerskiego na 1 km ². W takich warunkach każdy klient jest bardzo istotny. Nie można sobie pozwalać na zlekceważenie odejścia chociażby jednego stałego klienta lub na stratę potencjalnych klientów.
Dzięki naszemu szkoleniu wyróżnisz swój salon kosmetyczny, fryzjerski jakością obsługi i zwiększysz swoje dochody oraz pozycję na rynku.

🙋 Szkolenie poprowadzi Elżbieta Dӧnmez. Od 16 lat posiada własną firmę i zarządza kapitałem ludzkim w kilku swoich oddziałach. Łączy wiedzę praktyczną, nabytą w trakcie rozwijania swojej działalności z umiejętnościami trenerskimi które ciągle rozwija kształcąc się w najefektywniejszych szkołach i na szkoleniach z najlepszymi w branży.

Mocno stąpa po ziemi i ciągle rozwija swój biznes bo wie, że kto nie idzie do przodu, ten się cofa.
Odpowiadając na potrzeby rynku, który szuka praktyków a nie teoretyków, kilka lat temu założyła firmę szkoleniowo – coachingową System Kaizen.

Od kilku lat pomaga przedsiębiorcom przełamać impas i stworzyć indywidualną drogę do sukcesu 👍

Jest ceniona przede wszystkim, za swoje indywidualne podejście i ogromną wiedzę praktyczną. Stoi na początku drogi wielu sukcesów. Sukcesów ludzi, którzy jej zaufali i dziś wiedzą, że to była najlepsza decyzja 👈

➡️ Jaki jest koszt szkolenia?
110 zł. brutto. w cenie wliczone są napoje zimne i gorące.

➡️ Czy otrzymam certyfikat?
Tak, po każdym naszym szkoleniu wydawane są imienne certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę.

➡️ Jak dokonać rezerwacji?
Mailowo: ela.donmez@systemkaizen.pl
telefonicznie: 508 127 555

Model FUKO – efektywna komunikacja z pracownikiem

☑️ Jedną z najistotniejszych spraw w pracy z ludźmi jest to, aby usłyszeli oni dokładnie to co chcemy im powiedzieć. Dobrze przekazany komunikat pozwala zminimalizować częstotliwość powtarzających się pomyłek. Można wtedy wykorzystać cały potencjał pracownika czy też ucznia i zapewnić sukces salonu.

☑️ Jak myślisz, dlaczego po kilka, kilkadziesiąt razy wydajesz pracownikowi lub uczniowi te same dyspozycje a on/ona popełnia nadal te same błędy?
☑️ Ile czasu spędzasz na pilnowaniu i kontrolowaniu swojego pracownika lub ucznia?
☑️ Jak często tracisz czas na poprawianie ich błędów?
Ile pieniędzy tracisz przez ich ciągłe potknięcia?
☑️ Chcesz to w końcu zmienić? Teraz jest idealny moment!

Na naszym wyjątkowym szkoleniu stworzonym z myślą o właścicielach salonów fryzjerskich i kosmetycznych, poznasz praktyczne narzędzie do dawania efektywnej informacji zwrotnej z użyciem modelu FUKO.
☑️ Za tym skrótem ukryte są: fakty, uczucia, konsekwencje i oczekiwania.
☑️ Połączenie ich w użyteczną i prostą formę powoduje że model FUKO jest uznawany za najlepszy w komunikacji pomiędzy szefem a podwładnym. Jego skuteczność jest największa w kilku i kilkunastoosobowych firmach gdzie szef bezpośrednio zarządza swoimi pracownikami.
☑️ Tematy szkolenia:
– Krytyka i pouczanie kontra informacja zwrotna,
– Charakterystyka informacji zwrotnej,
– Dlaczego model FUKO jest najlepszy,
– Fakty, co to dokładnie jest,
– Uczucia, po co są nam potrzebne w pracy,
– Konsekwencje, skąd się biorą,
– Oczekiwania, kropka nad „i”.

Po co Ci to szkolenie?
Jeśli lubisz się denerwować i kłócić z pracownikami i uczniami oraz ciągle poprawiać po ich błędach i niedopatrzeniach to faktycznie, może to nie jest najlepsze szkolenie dla Ciebie?
Jeśli jednak masz dość nerwów i stresu w komunikacji ze swoimi pracownikami i uczniami to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie idealne.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i technice warsztatowej od razu nauczysz się praktycznie wykorzystywać świeżo nabytą wiedzę.

🙋 Szkolenie poprowadzi Elżbieta Dӧnmez. Od 16 lat posiada własną firmę i zarządza kapitałem ludzkim w kilku swoich oddziałach. Łączy wiedzę praktyczną, nabytą w trakcie rozwijania swojej działalności z umiejętnościami trenerskimi które ciągle rozwija kształcąc się w najefektywniejszych szkołach i na szkoleniach z najlepszymi w branży.

Mocno stąpa po ziemi i ciągle rozwija swój biznes bo wie, że kto nie idzie do przodu, ten się cofa.
Odpowiadając na potrzeby rynku, który szuka praktyków a nie teoretyków, kilka lat temu założyła firmę szkoleniowo – coachingową System Kaizen.

Od kilku lat pomaga przedsiębiorcom przełamać impas i stworzyć indywidualną drogę do sukcesu 👍

Jest ceniona przede wszystkim, za swoje indywidualne podejście i ogromną wiedzę praktyczną. Stoi na początku drogi wielu sukcesów. Sukcesów ludzi, którzy jej zaufali i dziś wiedzą, że to była najlepsza decyzja 👈
➡️ Jaki jest koszt szkolenia?
80 zł. brutto. w cenie wliczone są napoje zimne i gorące.
ZALICZKA: 30 zł
Wpłata zaliczki na konto bankowe: 84 1050 1070 1000 0092 2327 2312

➡️ Czy otrzymam certyfikat?
Tak, po każdym naszym szkoleniu wydawane są imienne certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę.

➡️ Jak dokonać rezerwacji?
Mailowo: hurt@sukces-piekna.pl lub kontakt@trustmarketing.pl albo telefonicznie: 734-734-758

Zarządzanie zespołem w zakładach fryzjerskich/kosmetycznych

Zarządzanie zespołem w salonie kosmetyczno-fryzjerskim. Umiejętność niezbędna do budowania sukcesu Twojego salonu ⏺

▶️ Na szkoleniu dowiesz się jak budować i zarządzać zespołem w swoim salonie.
▶️ Ile pieniędzy zainwestowałaś w swój salon fryzjerski, kosmetyczny? Czy ci się to zwraca? A może już zwróciło❔

Pieniądze są niezbędne do budowania silnego salonu. Bez nich trudno zacząć 💰 💰

↗️ Jednak kiedy zakład nabiera rozpędu i pojawia się coraz więcej klientek, same pieniądze nie wystarczą. Potrzebujesz ludzi, pracowników i uczennice które dzięki swojej pracy pozwolą Tobie rozwinąć firmę 🚻

☑️ Nie owijajmy w bawełnę, dzięki pracownikom zarobisz więcej pieniędzy!

☑️ Na naszym szkoleniu dowiesz się jakimi, efektywnymi technikami zarządzania zespołem, posługują się ludzie, których salony fryzjerskie, kosmetyczne odniosły sukces.

Chcesz być na liście najlepszych? Potrzebujesz wiedzy❕

➡️ Tematy szkolenia:
👍 Strategiczna polityka personalna w salonie fryzjersko kosmetycznym,
👍 Komunikacja w zespole zróżnicowanym stanowiskowo,
👍 Budowanie wspierających relacji i zarządzanie uczniami,
👍 Prawidłowa informacja zwrotna, istotny element rozwoju i wsparcia młodego zespołu,
👍 Samodyscyplina pracowników kluczem do zwiększenia dochodów salonu,
👍 Szef czy lider – analiza.

Szkolenie jest połączeniem wykładów z technikami warsztatowymi. Dzięki takiemu połączeniu wiedza jest od razu zamieniana na formę użyteczną. Takie połączenie wiedzy i technik warsztatowych w znaczny sposób ułatwia po powrocie do firmy, wdrażanie nowo nabytej wiedzy ⤵️

🙋 Szkolenie poprowadzi Elżbieta Dӧnmez. Od 16 lat posiada własną firmę i zarządza kapitałem ludzkim w kilku swoich oddziałach. Łączy wiedzę praktyczną, nabytą w trakcie rozwijania swojej działalności z umiejętnościami trenerskimi które ciągle rozwija kształcąc się w najefektywniejszych szkołach i na szkoleniach z najlepszymi w branży.

Mocno stąpa po ziemi i ciągle rozwija swój biznes bo wie, że kto nie idzie do przodu, ten się cofa.
Odpowiadając na potrzeby rynku, który szuka praktyków a nie teoretyków, kilka lat temu założyła firmę szkoleniowo – coachingową System Kaizen.

Od kilku lat pomaga przedsiębiorcom przełamać impas i stworzyć indywidualną drogę do sukcesu 👍

Jest ceniona przede wszystkim, za swoje indywidualne podejście i ogromną wiedzę praktyczną. Stoi na początku drogi wielu sukcesów. Sukcesów ludzi, którzy jej zaufali i dziś wiedzą, że to była najlepsza decyzja 👈

KOSZT WARSZTATÓW: 80 zł
ZALICZKA: 30 zł
Wpłata zaliczki na konto bankowe: 84 1050 1070 1000 0092 2327 2312

➡️ ZAINTERESOWANYCH PROSIMY ZGŁASZAĆ SIĘ
☑️ Mailowo: detal@sukces-piekna.pl w e-mailu wpisz: Warsztaty 20 Marca
lub pod numerem tel : 734-734-758

Warsztaty indywidualne

Coaching managerski

Coaching jest ustrukturyzowanym procesem  w którym klient uczy się kim tak naprawdę jest i ma możliwość  wglądu w swoje potrzeby. Pozwala zapanować nad swoim życiem prywatnym i zawodowym i  zaplanować swój indywidualny rozwój.

Dzięki procesowi coachingowemu klient ma możliwość spojrzenia na swoje życie z różnych perspektyw, dzięki temu, po raz pierwszy w życiu widzi siebie takiego jakim naprawdę jest.

Często podnosi to jego samoocenę i wiarę we własne możliwości. Coach jest partnerem w tym procesie i jego podstawową rolą jest, aby klient dostrzegł najgłębiej ukryte myśli i potrzeby oraz uruchomił własny potencjał umiejętności.

Jeśli do obranego przez klienta celu brakuje mu jakiś kwalifikacji, treningi indywidualne pozwalają na zaplanowanie efektywnej drogi do ich zdobycia.

➡️ Jak dokonać rezerwacji?
Mailowo: ela.donmez@systemkaizen.pl
telefonicznie: 508 127 555

Doradztwo rozwojowe, konsultacje

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Abonament miesięczny, na 16 godzin wsparcia rozwojowego do wykorzystania w uzgodniony sposób, dni i godziny

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Negocjacje

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.